09 Eylül 2013

Ölmeden önce...

Ölmeden önce yapılacaklar listesi çıkarayım demiştim, çok uzatmadan başlamanın iyi olacağını düşündüm. Aklıma geldikçe ekleyeceğim, yaptıklarımın üstünü çizeceğim.


Gidilecek yerler
  • İngiltere - Londra, Brighton
  • İtalya - Roma, Floransa, Venedik
  • İrlanda - Dublin
  • Japonya - Tokyo, Osaka
  • ABD - New York, California, Florida
  • Fransa - Paris
  • Çek Cumhuriyeti - Prag
  • Lübnan - Beyrut
  • Avustralya - Sidney, Melbourne
  • Avusturya - Viyana
Gidilecek konserler
  • Arctic Monkeys / sahne önü (Tamam izledim, ama bir de sahne önünden izlemek istiyorum.)
  • The Last Shadow Puppets
  • Caliban
  • City and Colour
  • Hurts / sahne önü (Listeye canlı izledikten sonra girdi, sahne önünden, önümde 2 metre insanlar olmadan izlemeyi isterim.)
  • Beirut
  • Backstreet Boys (Çok ciddiyim lan, gülmeyin)
  • Miles Kane
  • Mumford & Sons
  • Keziah Jones
  • The Black Keys
Öğrenilecekler
  • İtalyanca
  • İspanyolca
  • Japonca (ilerletilecek)
  • Araba kullanmak
Kişisel
  • Saçlarımı uzatmak
  • Kilo vermek
  • Topuklu ayakkabılarla yürümeyi öğrenmek (Ofiste kolay da iş dışarı çıkınca zorlaşıyor kljsdfgsd)
  • Köpek sahibi olmak
  • Çeviri yaptığım bir kitabın basılması
Böyle aklıma geldikçe ekleyeceğim, evet.

2 yorum:

  1. backstreet boys denk gelse giderim, hiç de utanmam, çok da eğlenceli olur.

    YanıtlaSil
  2. Ahaha çocukluktan kalma bir isteğim, zaten hala da dinliyorum v.v

    YanıtlaSil