19 Ağustos 2013

Kişisel Vol. 4


Şu yazılara "Kişisel" deyip duruyorum ama orijinal bir başlık atsam daha mantıklı olacak sanırım. Zira kişiselden başka yazı yazmıyorum resmen.
Her neyse... Son zamanlarda hayatımın çok hızlı değiştiğini ve her şeyin gün geçtikçe daha da iyiye gittiğini düşündüğüm bir dönemdeyim. Tamam bazı sıkıştığım noktalar var ama onların da zamanla düzeleceğine inanıyorum. İnanırsam olur, değil mi?
En son Eskişehir'e döndüm diyordum ama artık orada da değilim mesela. İstanbul'da iş buldum ve buraya yerleştim. Aslında yıllardır yapmak istediğim bir şeydi ama ancak başarabildim. Daha doğrusu bunu başarmak için ilk kez bir adım atmış oldum. Üstelik bu adımı atmaya Mecidiyeköy otobüsünde mal mal etrafa bakarken karar verdim. Çünkü o an düşündüğüm tek şey; İstanbul'da mutlu olduğumdu. Bunun üstüne yapacak tek şey kalmıştı; İstanbul'a yerleşmek için iş bulmak.
İş bulma dönemim yaklaşık 4 hafta kadar sürdü. İlk başta pek arayan olmadı ama aramaya başladıklarında da günde en az 2-3 görüşme yaptığım zamanlar oldu. Sonuç olarak kendime en uygun olan işi seçtim ve yaklaşık 1 aydır bu işimde devam ediyorum.
Arkadaşlar konusunda da şanslı olduğumu düşünüyorum. Görüşebileceğim kişiler var. Hatta en yakın arkadaşım da İstanbul'a taşındı. (Her ne kadar cehennemin dibinde otursa da...) Ev arkadaşım çok iyi. Ayrıca her şeyimi anlatabildiğim, kendimi yanında çok rahat hissettiğim ve saçma sapan espriler yapabildiğim tek nigga(!) ile tekrar görüşüyorum. (Hoş, kendisini fazla rahatsız ettiğimi de düşünüyorum ama ksdfdsg. Sowwy (._.) )
Özel hayatı bir kenara bırakırsak animeler konusunda çok geride kaldım. Aktif olarak izlediğim anime sayısı sadece 3. Yami Shibai, Free! ve Shingeki no Kyojin'den başka bir seriye bakmıyorum. Yami Shibai haftalık gerilim ihtiyacını karşılarken, Free de gözü gönlü açıyor. (Hehe.) Shingeki no Kyojin'e girmiyorum bile, onu ancak uzun bir yazı paklar. Ama gördüğüm herkese tavsiye edebileceğim bir seri olduğu da kesin. Bir de Levi reyiz diyor ve devam ediyorum.
Ayrıca doğum günüme yaklaşık 1 ay kaldı. Hediye olarak gardırop, çalışma masası, kitaplık, yatak gibi şeylere hayır demem lsknflsg 
Bu arada Rock'n Coke'a giden var mı? İlk günü orada olacağım, zira Arctic Monkeys'i görmeden olmaz. Alex'ciğime şöyle yakından bir bakayım, sesini yakından duyayım. Meheh.
Çeviri grubu işlerini de bıraktım gibi bir şey oldu. Kimsenin vakit ayıracak durumu olmayınca tek başıma çalıp oynayacak değilim. Belki bir ay sonra tekrar dönerim.
Eylül sonu gibi de dövme yaptıracağım. Ufak bir dövmeden sonra devamını yavaş yavaş getiririm artık.
Bu kadar. Bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder