12 Mayıs 2013

Kişisel Vol. 3



Benim bir blogum var. Benim bir blogum var. Benim bir blogum var. Evet, benim bir blogum var ama birçok şey gibi bloguma da vakit ayıramıyorum. 1 yıldır yazdığım yazı sayısı 2. Demek ki ortalama 6 ayda bir bir yazma dürtüsü geliyor, onu da böyle kendimden bahsederek boş boş geçiştirmiş oluyorum. Yine de bu kişisel yazılarımı sık sık yazmalıyım bence. Zira artık anime yorumlarına hiç giresim gelmiyor.
Son kişisel yazımdan beri bayağı bir şey yaşadım aslında. İş buldum, Kütahya'ya taşındım, 5 ay kadar sonra işten çıkarıldım, tekrar Eskişehir'e döndüm, 10 gün geçmeden tekrar iş buldum ve son 3,5 aydır yeni işimdeyim. Nasıl bir iş yaptığımı merak ediyorsanız söyleyeyim, yurtdışı eğitim danışmanlığında çalışıyorum. Olur da yurtdışına vize falan bile gerekirse bana ulaşın. Az para kazanayım, değil mi?
Ama önce Kütahya macerama döneyim. Kütahya'da özel bir anaokulunda İngilizce öğretmenliği yaptım. Sevimli öğrencilerim vardı tabii ki, bazılarını çok çok sevdim. Ama Kütahya'da yaşayamadım. Ciddi anlamda en kötü 5 ayımı geçirdim. Sürekli hastaydım, halsizdim, depresiftim. Arkadaşsız kalmanın da verdiği etki vardı tabii ki. Yakın arkadaşım Elvan hariç kimse misafir olarak bile gelmedi*üzgünsmiley* Ha evim cillop gibiydi. Kütahya'da sevdiğim tek şey evimdi. Kütahya'nın tek düzgün manzarasını gören büyük pencereli büyük bir mutfağı vardı. Ama yine de Kütahya maceram sona erdiği için çok mutluyum.
Kütahya'dan da döndüm dedim ama hala odama yerleşemedim. Kitaplığımı ve çalışma masamı bırakmak zorunda kalmak ciddi anlamda koydu. Zira tüm olay onlardaymış. Kitaplarım hala kutularda sürünüyor, monitörler masada, bense yer kalmadığından klavye ve mouseu ütü masasına yerleştirmiş durumdayım. Sonra millet soruyor tabii Atori neden güncel vermiyor diye. Bu rahatsızlıkla kolaysa sen gel güncel ver. Kitap falan da demişken, çok uzun zamandır arkadaşlarımda gördüğüm ama üye olmayı ertelediğim Goodreads'e sonunda üye oldum ama hala o kadar kitabı kim girecek şimdi diye düşünüyorum. Bir de neleri okumuştum diye hatırlama kısmı var ki oy oy.
Bu kadar gif de serpiştirmişken hala izlememiş iseniz New Girl'ü tavsiye ediyorum. Ho Hey şarkısını aşağıya ekleyip bir kişisel yazıma daha burada son veriyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder