01 Ocak 2013

Yeni Yıl Listesi


Başlıktan da belli olduğu gibi 2013'te yapmak istediklerimin bir listesini çıkarmak istedim. Bu tabii ki sizi ilgilendirmez ama buraya yazarsam bu listedekileri yapmak için daha da gaza gelirim diye düşündüm. Başardığım her maddenin üstünü çizeceğim, yeri geldiğinde de listeye yeni şeyler ekleyeceğim. O halde listeye artık başlayayım.

- Comenius başvurusunu tamamla. (Yalan oldu.)
- İtalyanca öğren.
- Sporu bırakma.
- Kilo ver. (Şimdiye kadar verilen kilo: 6)
- Kredi kartını kapat. (Yalan oldu.)
- Ayda en az 2 kitap oku.
- Annemlere laptop al.
- Kendine Galaxy Note 2 ve Turkcell hat al. 
- Gözlük camlarını yenile. (Gerekirse çerçevesini de.)
- Son yirmiliği çektir.
- Asitli içeceklerden uzak dur.
- Ehliyet için kursa git.
- Doctor Who ve The Office izle.

 

1 yorum:

  1. Şeyma'm bitanesin. ♥

    Kilo vermeye başlamışsın, vereceğim diyordun ama bu kadar verdiğini bilmiyordum. Süpersin, tam destek hep destek. ♩☆♬♡♪ İtalyanca; ben de istiyorum, ben de... :* Umarım tüm listeni gönlüne göre tamamlayabilirsin, yeni yılın kutlu olsun ve 2013 tüm dilediklerini de yanında getirsin. :)

    YanıtlaSil