19 Mayıs 2012

Kişisel Vol. 2

Bu aralar çok sıkılıyorum. Grupla bile ilgilenesim yok. Zaten herkes yine sınav döneminde.
2005'ten beri Eskişehir'deyim ama bu kadar dengesiz bir bahar geçirmedim burada. Güneşle uyanıyorsun, sonra hop yağmur yapıyor, derken hop güneş açıyor, ve yine hop hava kararıyor. Nedir bu ya? (Bak yine güneş çıktı.)
Son zamanlarda ne hikmetse moda ve makyaj bloglarını takip eder oldum. Sanki çok ilgileniyorum da!
Tiyatro işlerine bulaştım bir de. Becerebiliyor muyum konusunda bir fikrim yok.
The Avengers da pek güzeldi ayrıca. Gerçi Robert Downey Jr olduktan sonra her türlü gideri var. Bir de her Marvel uyarlamasında olduğu gibi gözlerim hep Stan Lee'yi aradı. Çıktığı an acıklı sahnelere denk gelmiş olsa da kıkırdamaktan kendimi alamadım. Ayrıca bana mı öyle geldi yoksa filmin komedi dozu Iron Man çıkınca mı arttı? Bir de Hawkeye ve Black Widow çok yakışmamışlar mı?
Dark Shadows filmi de pek bir eğlenceli olacağa benziyor.
Kilo vermem lazım.
Bir haftadır da abuk bir burun yıkama zımbırtısı uygulamaktayım. Yaklaşık bir ay daha böyle şekilden şekle gireceğim. Videodaki abla da öyle bir sümkürme taklidi yapmış ki sanırsın Yeşilçam filmlerinde ağlama rolü yapıyor. Buyrun videosu.
İzlediğim dört dizi de sezon finali yaptı. Kaldım yine dizisiz.
Kendimi de Game of Thrones izlemeye başlamamış tek insanmışım gibi hissediyorum.
The Pierces'ın Kissing you Goodbye klibindeki adam pek hoşmuş ayrıca. Lewis Grant imiş adı da. Ha adını buldum da ne oldu? Hiçbir şey tabii ki, adamı bulmadıktan sonra ne işime yarayacaksa...
Lana Del Rey de pek hoş bir hatun. Dudakları silikon olsa bile içim gidiyor kadına baktıkça. Sonra kendimi sorguluyorum, ben neyim peki diye. Buyrun klibi.
Son olarak da Paul McCartney'den My Valentine gelsin.





1 yorum:

  1. İşin tuhafı o videoyu aylar önce ben de izlemiştim. sdkljfs

    YanıtlaSil