16 Nisan 2012

Kişisel Vol. 1

Neredeyse 1 yıldır bloguma el sürmüyordum. Biraz fazla abarttım sanırım. Arada kişisel şeyler de olsun bir şeyler yazmak lazım. 
Bu uzun arada çoktan mezun oldum. Hatta birkaç ay oldu bile. Şimdi de işsiz modunda takılıyorum. Gerçi geçirdiğim rahatsızlıklardan ve Comenius başvurumun sonucunu beklediğimden dolayı da iş arama olayına hiç girmiyordum bile. Tedavilerim yavaş yavaş biterken ve beklediğim sonucu da almışken artık bir yerden başlamanın da vakti geldi. Tek kötü yanı, öğretmen olunca iş bulma alanın daralıyor.
Ha, evet. Comenius başvurum reddedildi ama sebebini henüz öğrenemedim. Merakla mail atmalarını bekliyorum. Ama form eksiğinden kabul edilmemiş olursa cidden sinirim bozulur. Zira benden istedikleri bir formu okuldan alabilmek için resmen can vermiştim. Bütçe yetersizliğinden ise biraz rahat nefes alabilirim. Demek ki yazdığım form bir şeye benziyordu. Gelecek yıl tekrar başvurma niyetindeyim.
Tabii bu durum adam gibi kararlar almama da yardımcı oldu. Önce iş bulmayı sonra da İngilizce ve Japonca yanına bir dil daha öğrenmeyi düşünüyorum. (İtalyanca ve İspanyolca arasında gidip gelmekteyim.) Hem de Japonca sertifikamdan sonra bir dilden daha sertifika almak güzel olurdu. Ayrıca yeni bir dil öğrenmek en eğlenceli işlerden biri.
Japonca demişken, artık anime çevirilerini elimden geldiğince dinleyerek çevirmeye çalışıyorum. Özellikle Chihayafuru ve Sakamichi'de buna ağırlık verdim. 
Grubumuzun da 1. yılı birkaç hafta önce doldu bile. Zaman cidden çabuk geçiyor.
Durarara!! dönemlerinden beri çıkınca mutlaka alacağım dediğim figür sonunda çıktı. Tabii ki Shizuo Heiwajima figürü. Çıktığı gibi ön siparişini verdim bile. Şimdi iş Ağustosu beklemekte. İşte bu.
Çok fena alışveriş yapasım var. Özellikle çanta ve ayakkabı almak istiyorum. Adidas ve Hummel'da gözüme kestirdiğim modeller var ama bu aralar tek yapabildiğim bakmak.
Assassin's Creed 3 de çıksa artık.
Pottermore'da da Gryffindor'a girdim. Asam ise 12 inch, Unicorn Core, Beech, Reasonably Supple.
Kişisel Vol. 1 dedim ama bu kaçıncı kişisel yazım oldu ki?
Bir de bence Kuzey.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder