03 Haziran 2010

2010 Yaz Dönemi Anime Listesi

Yine bir habercilik hizmetiyle karşınızdayım.
Bahar dönemine girmeden önce gelecek animelerin bir listesini vermiştim. Şimdi sıra yaz döneminde.
Strike Witches 2: İlk sezonunu izlemediğim için bu sezon hakkında hiç bir fikrim yok.

Asobi ni Iku yo!: Romantik, komedi, sci-fi türünde.

Seitokai Yakuindomo: Romantik, komedi, shounen türünde.


Amagami SS: Romantik türünde görünüyor ama sanırım hareme dönecek bir seri.

Ookami-san to Shichinin no Nakama-tachi: Birçok masalın parodisi olacak bir seri. Romantik, komedi türünde.


Mitsudomoe: 11 yaşında olan üçüzlerin etrafında gelişen olayları anlatan bir seri.

Tono to Issho: Bu benim kafamı karıştıran bir seri oldu. Çünkü Myanimelist'te sadece 1 OVA olduğu ve çoktan bitmiş olduğu görünüyor. Parodi türünde.
Densetsu no Yuusha no Densetsu (The Legend of the Legendary Heroes): Doğa üstü güçler ve shounen türünde.

Osaka Hamlet: Komedi türünde.
Shiki, Kuroshitsuji 2, Nurarihyon no Mago

Burayı ayrı ayrı yazmayacağım. Söyleyeceğim tek şey, bu üç seriyi merakla beklediğim.
Shukufuku no Campanella: Bu sezonun ecchi serilerinden. Loli-con'lara gelsin.
Sekirei ~Pure Engagement~: İlk sezonun devamı. Bu da diğer ecchi.

Digimon Xros Wars: Yorum yapmama gerek var mı?


High School of the Dead: Ecchi, korku türünde. Herkesin merakla beklediği serilerden.

Seikimatsu Occult Gakuin: Korku ve komedi türünde.

Sengoku Basara 2: İlk sezonu izleme fırsatı henüz bulamadım. (Link verin lan!) Severlerinin merakla beklediği bir seri.

2 yorum:

  1. Şuan ben mitsudomoe u izliyorum gerçekten beğendim, komik ve hoş tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  2. *sıcaktanbunalmıs*5 Ağustos 2010 11:03

    aaaa digimon da varmış
    bak çocukluğuma döndüm şimdi...

    YanıtlaSil