09 Mayıs 2010

Samtin Pöğsınıl


İlk önce fon müziği vereyim: buyrun.

Bu ayın sonunda finallerim var ve ben hala bilgisayar başında animelerle ilgileniyorum. İşte bu yüzden Gankutsuou'yu bitirdikten sonra haftalık animeler dışında bir süre bir şey izlemeyeceğim.

Twitter'da da yazmıştım, Anneler Günü hediyesi olarak anneme Magnum Gold aldım. N'apayım? Harçlık vermiyorlar.

Mezun olmam için iki dersten 86 almam lazım, eh tabii ki ders çalışmak lazım. Tüm suçlu da benim, derse girmezsem böyle olur işte.

Neyse ki diğerlerinden almam gereken not 60-75 arası değişiyor, çantada keklik.

Bir de öyle bir laf vardı ya. "Çantada keklik" lafını duymayalı uzun zaman oldu sanırım.

Finaller bitince de rahatlamak gibi bir olayım da olmayacak, bir de temmuzda KPSS derdi var. İngilizce öğretmeni olarak matematik bilsem ne olacak ki? Hayır yani, hiçbir zaman markete gidip de "Hmmm, paramın 3/7'siyle peynir, kalan paramın da 2/6'sıyla zeytin alayım" demedim. Öğrencilerime de "iki bilinmeyenli denklem" öğretmek gibi bir niyetim yok.

Öğrenci demişken, şimdiki öğrencilerde iş yok. Hoş, şimdiki eğitimde de iş yok. Gördüğüm kız öğrencilerin %90'ı makyajlı, erkekler ise serseri gibi. Alışveriş merkezinin tuvaletinde saç düzleştiren bile gördüm.

Üstelik liseden de 2005'te mezun oldum. Bizim zamanımızda makyajlı kızlarla dalga geçerdik. Ya da Eskişehir'de böyle bilemedim. Mersin'de durum nasıl acaba?

AÖF İngilizce Öğretmenliği cevabım karşısında diğer AÖFlülerle karşılaştırma yapmayın artık. Onlar yılda 2 sınava giriyor ve ortalama not olarak 50 ile geçiyorlar. Bizim ise "annelerimiz" ağlıyor.

Ayrıca hiç mütevazi olmayacağım, İngilizce konusunda örgünlerden daha iyiyim. Ama bir gerçek var ki ders çalışmayı sevmeyen bir insanım. Yemişim dersini. Ders çalışanlarla da aynı notu alıyorum zaten, tabii derse giriyorsam.


Okul bitince de animeye abanacağım, affetmeyeceğim. Zaten 110 kadar anime izlenmek için sırada bekliyorlar.

200. animemi de geçenlerde bitirdim, Saiunkoku Monogatari. Ha, üstüne 31 anime daha bitirdim, o da ayrı mesele.

Yarına kadar 32 olur o. Hemen fesatlaşmayın.

Yazı için de Shizuo Heiwajima resmi seçtim. Sayesinde fangirller gibi "kya"lıyorum. Yirim.

Herhalde bu yazı en "random" yazım oldu.

Biliyorum ki burada yazan hiçbir şey sizi ilgilendirmiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder