01 Mayıs 2010

BECK: Mongolian Chop Squad

Günlerdir dilime "I was made to hit in America" diye bir şarkı dolanmışsa tek bir sorumlu vardır: Neredeyse 1 yıldır haricide beklettikten sonra izlemeye karar verdiğim anime, Beck.
Evet, animeleri uzun süre izlenmeden bekletmek gibi mallıklar yapabiliyorum ama bazen gerçekten sıra gelmiyor. Yine de Beck'i neden bu kadar beklettiğim hakkında hiçbir fikrim yok. Üstelik sadece bir günde bitirebilecek kadar beğenmiş olmama rağmen.
14 yaşındaki Koyuki lakaplı Yukio Tanaka bir sabah Beck adındaki bir köpeği kurtardıktan sonra Ryusuke Minami ile tanışır. Tabii ki, Koyuki, bu tanışmanın ardından, hayatının hiç hayal edemeyeceği bir hale dönüşeceğini aklının ucundan bile geçirmez. Çünkü sadece Ryusuke ile değil aynı zamanda rock müzik ile tanışacaktır. Hatta Koyuki, kendini bir süre sonra Ryusuke'nin müzik grubunda bulacaktır.

Animenin sadece konusu değil, müzikleri de harika. Favorim ise animenin ilk kapanış şarkısı My World Down oldu.


Üstelik The Beatles'dan I've Got a Feeling coverları da çok hoşuma gitti. Ayrıca animede birçok rock ilahlarından da söz edilmekte.

Bu yıl içinde ise -umarım- bir live-action'ı geliyor. Fragman

Dilime dolanan açılış şarkısını da şuraya koyup gidiyorum.


Bu anime izlenir, üstüne de soundtrack albümü indirilip dinlenir.

1 yorum:

  1. ben de çok uzun süredir bekletiyorum ama cidden sıra gelmiyor, daha bekleyen o kadar çok şey var ki. fakat live action fragmanını izlemem ve üstüne bu yazını okumamla bekleterek çok büyük hata yaptığımı anladım. hemen ilk sıraya alıyorum.

    YanıtlaSil