08 Mart 2010

Nefret ediyorum...

Başlık adeta ergen yazısı okuyacaksınız gibi oldu ama olay tabii ki o değil. Hep sevdiğim animeleri ya da karakterleri yazıyorum. Bu sefer değişiklik olsun dedim ve sevmediklerimi yazdım. Arada belki birilerinin sevdiği karakter çıkabilir şimdiden kimse kusura bakmasın. Buyrun, benim "nefret listem";
Yuuki Cross / Vampire Knight: Herhalde en nefret ettiğim karakter Yuuki'dir. Neden mi? Sürekli ağlaması, Zero ve Kaname arasında gidip gelmesi, zırvalayıp durması... Tek istediğim suratını yumruklamak.



Shirou Emiya / Fate/Stay Night: Gördüğüm en gereksiz karakterlerden biri daha. Sürekli "Kimseye zarar gelmemeli", "Ben herkesi korumalıyım.", "Kızlar dövüşmesin, ben onları korurum", "Saber sen otur ben yaparım."... Emiya'ya "bi' bas git" demek istiyorum. Ayrıca efsane lafını da yazıyorum (Türkçe yazarsam anlamı bozulacak); "People die, if they are killed."HARBİ Mİ?!
Nana Komatsu (Hachi) / NANA: Bu karakter gerçek olsa ve elime geçse ne yapardım bilmiyorum. Ortalığı karıştırmaktan başka bir işe yaramayan, sürekli ağlayan, her önüne gelene aşık olup başkalarını üzen ve bencil bir karakter. İşin komik tarafı kendisi sözde "iyi" huylu. Öl Hachi, öl!


Rukia Kuchiki / Bleach: Bleach'in neden böyle bir ana karakteri var hiç anlamış değilim. Bu kadar sinir bozucu bir hatun olamaz. Özellikle saçları sinirimi bozan Rukia'nın kendini bilmiş tavırları da sinirimi bozuyor. Sen de öl.



Suzaku Kururugi / Code Geass: Bu kadar taraf değiştiren başka bir karakter var mıdır ki? İşine ne gelirse onu seçen biri. Gözüm görmesin seni!




N / Death Note: Bir türlü sevemedim şu karakteri, belli bir sebebi yok.




Ciel Phantomhive / Kuroshitsuji: Tamam Kuroshitsuji yazımda Ciel'in olgun davranışlar gösterdiğini söyledim ama, kendini beğenmiş bu karakterden nefret ediyorum. O Sebastian benim olacak var ya, peh!


Nagi Ichinose / Nyan Koi!: Her şeye burnunu sokmasa, biraz Junpei'yi rahat bıraksa ölür sanki. Ya da vazgeçtim, direkt öl.




Renge Houshakuji / Ouran High School Host Club: Her yerden en gereksiz anlarda çıkan bir karakter. Kendisinden tiksiniyorum. (Ayrıca, Lobelia kızlarından da nefret ediyorum.)



Sekai Saionji / School Days: "İyi kız"ı oynayıp resmen bir "bitch"e dönüşen "whore".





Makoto Itou / School Days: Aklı fikri sekste olan ergen. Tamam, ergen, normal ama, bunun ki hastalık.




Black☆Star / Soul Eater: Çok konuşuyor ve kendini harika sanıyor. Eh, bu da benim sinirlerimi bozuyor.




Taiga Aisaka / Toradora: Çok konuşan, patronluk taslayan, saçlarını yolmak istediğim bir karakter. Taiga, Ryuuji sana çok kızım! (ahahsahfasf)




Tabii ki listeme ekleyebileceğim daha birçok karakter var, ama ilk olarak aklıma gelenler bunlar oldu. Ve tekrar söylüyorum, sevdiğiniz karakterler varsa listede, hiç kusura bakmayın.

17 yorum:

  1. yhaaaaa
    taiga^^ma laf yok ben onu çok sewiyorum

    ayrıca ben de renge^^ye manyak gıcık oluyoruuum.onu bi bulsam onu pataklıcam.

    YanıtlaSil
  2. Ahah
    Ya, Taiga'yı başlarda sevmiştim ama bir süre sonra sinirlerime dokunmaya başladı :P

    YanıtlaSil
  3. merhaba,
    ahh süpermiş, Bayıldım Suzaku, Rukia, Ciel, hachi... bir Sasuke yok aralarında. :D gerçekten taiga sonlara doğru tam dayaklıktı.

    YanıtlaSil
  4. Naruto izlemeye henüz başlamadığım için bir şey diyemeyeceğim Sasuke hakkında :D

    YanıtlaSil
  5. Black Star'ı sevmelisin bence. Nefretinin nedeni şöyle ki; çoğu kişiye kendini sevdiren huyları... çok pis gaza getiriyor kendileri.

    YanıtlaSil
  6. rukia'nın Allah belasını versin ama Taiga.. Taiga... Allah'ın o nasıl tatlı bi karakterdir kıyamadan nası sevmezsiniz:P

    kawashima ami vs tentiyu taiga dövüşü süperdi:)

    yirim.

    YanıtlaSil
  7. neeeeeeeeeeeeeee naruto izlemedinmi?? -__-'

    YanıtlaSil
  8. bende izleyemedim naruto.vakit bulursam inş. başlıcam

    harbi bu arada black star'ın neresini seviyonuz...
    neyse bi nefret eden ben değilmişim içim rahat xD

    YanıtlaSil
  9. Rukia dan bende nefret ediom :D ana karakter inoue olsun =)

    YanıtlaSil
  10. Yani çoğu karakterde haklısın, mesela Yuuki'yi bence paralamak lazım. İki olgun kişi arasındaki gerizekalı gibi bişey bu kız. Yani hiç şu iki kişi arasındaki gerzek kızları sevemedim (Bella gibi) Bi de şu ecchi animelerdeki erkek baş rolden nefret ederim, harem türlerinden ve salak kızlı manga ve animelerden nefret ederim. Aslında kız akıllı olcak, reverse-harem olacak, o zaman izlemeyen Yuuki olsun :D

    YanıtlaSil
  11. Akıllı kız + Reverse Harem konsepti için Saiunkoku Monogatari, Ouran Highschool Host Club ve La Corda D'oro derim. Üçü de candır. Tabii birkaç seri daha var bunlar gibi ama uzatmayayım şimdi :D

    YanıtlaSil
  12. Ouran candır zaten, La Corda D'oro'daki kız hoşuma gitmiyordu (Tamamını izledimde neyse :D) ve Saiunkoku Monogatari'yi yarısında bıraktım ama yazın devam edeceğim. :) Bir kaç tane daha varsa kıyıda köşede yazarsan çok süper olur. Bu aralar hiç güzel anime bulamıyorum, ingilizce mangalara sarmış durumdayım. :D Special A'da güzeldir. Lovely Complex diye bi anime var herkez seviyor anlayamıyorum nasıl olur böyle bir şey. Neyse zaten bende bir blogspot hesabı alıyım o zaman sen bana gönderirsin olur mu? Ben çok uzatırımda yorumum destan oldu pardon :D

    YanıtlaSil
  13. Aa, LovCom sevilmez mi? O da çok güzeldir. Special A de öyle. Blogspot hesabı aldığında linkini göndermeyi unutma o zaman diyeyim. Ya da Myanimelist hesabın varsa, bana oradan da ulaşabilirsin :)

    YanıtlaSil
  14. Myanimelist hesabım yok, ama sonunda bir blog spot hesabı aldım :D LovCom'un 3-4 bölümünü izledim yani o kadar hoşlanmadım. Onun dışında neredeyse aynı animeleri seviyoruz galiba :)

    YanıtlaSil
  15. Aaaa!! Az önce atori çeviride gezinir iken bir baktım manga çevirilerinin yarısı Sladhaugd'dan :D harikasın ya önünde saygıyla eğiliyorum :)

    YanıtlaSil
  16. LovCom'a bir şans daha ver bence. Oldukça iyi bir seridir. Hatta hala, LovCom tadında bir shoujo ararım izlemek için.

    Elimden geldiğince çeviri yapıyorum işte :)

    YanıtlaSil