12 Şubat 2010

2010 Bahar Dönemi Anime Listesi


Angel Beats: Ana karakter ilginç bir şekilde Haruhi Suzumiya'ya benziyor > Yuri
Promo videosu > [link]
Arakawa Under the Bridge: Seinen, komedi türünde. Merakla beklediğim serilerden.



Senkou no Night Raid: Orijinal anime. Manga uyarlaması değil. Bu yüzden yorum yapmak zorlaşıyor.
Yojou-han Shinwa Taikei: Türü hakkında yine bir şey söyleyemeyeceğim. Ama Madhouse yapımı olması merak uyandırıyor. Light-novel uyarlaması.

Ikkitousen Xtreme Xecutor: Ikkitousen 4. sezon. Aksiyon, ecchi, süper güç türünde.
Promo videosu > [link]
B Gara H Kei: Konusunu okuduğumda bir an için hentai olduğunu düşündüm. Ecchi, seinen, romantik, komedi türünde.
Hetali Axis Powers: 3. sezon. 50. bölümden devam ediyor.

K-on! Season 2: Adından da belli olduğu gibi 2. sezon.
Working!!: Komedi ve gerçek hayat(ne biçim oldu yahu bu çeviri) türünde.
Ichiban Uchiro no Dai Maou: Komedi, ecchi, okul, shounen ve doğaüstü türünden bir seri.
Ookiku Furikabutte Season 2: Yine bir devam serisi.
Koihime Musou Season 3: Anladınız artık.
Hakuouki: Shinsengumi Kitan: Merakla beklediğim serilerden biri daha. Aksiyon, romantik, tarihi, shoujo, doğaüstü türünde.
Ring ni Kakero: Adından çaktırmasa da 3. sezon.
Kiss x Sis: Komedi, ecchi, romantik türlerde. Üvey kardeşLER aşkı. (Kardeşli animelerden nefret etmek.)
Mayoi Neko Overrun: Komedi, shounen, romantik türünden. Yine bir üvey kardeş bahsi var.
Kaichou wa Maid-sama!: Shoujo, romantik, komedi türünde. En çok merak ettiğim seri. Daha önceki yazım için > Maid-sama!
Major Season 6: Eöö... 6..
Giant Killing: Spor, seinen. Değişik bir konusu var gibi, gibi gibi.
Da Capo Extension: Bahar dönemi devam serileriyle dolu. Bu da 3. sezon.
Uragiri wa Boku no Namae o Shitteiru: Adıyla adeta kompozisyon yazdıran seri aksiyon, fantazi, shounen-ai türünde. (İçten-chan bu seri sana gelsin!) Konusu bir hayli değişik olan seri benim bile ilgimi çekti.

2010 Bahar dönemi Film Listesi

2010 Bahar Dönemi OVA Listesi

2010'da daha sonra çıkacak bazı seriler
Shiki izleme listemde. Ama benim daha çok beklediğim seriler Bakuman ve Kuroshitsuji 2.
Bakuman için > [link]
Kuroshitsuji 2 için > [link]



Promo videoları çıktıkça ekleyeceğim.

5 yorum:

  1. yukardan aşağıya büyük bir ciddiyetle yavaş yavaş incelerken parantez içindeki mesaja gelince nasıl koptum bilemezsin :D karakterler hoş görünüyor, merakla bekliyorum.

    çok fazla iyi seri var gelecek sezon, şaşırdım, hangi birini izleyeceğimi bilmiyorum. yalnız en sevindiğim haber xxxholic'in ovası oldu, bilmiyordum geleceğini XD

    yazı süper yararlı olmuş bu habercilk çalışman için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Shounen ai, yaoi denilince aklıma ilk sen geliyorsun XD Hemen not düşeyim dedim ben de.

    Seriler iyi, evet. Ama umarım bu 2 sezonda beni hayal kırıklığına uğratan seriler gibi olmazlar. Mesela Fairy Tail'i çok beklemiştim. 12. bölüme kadar da takip ettim ama bıraktım. Sevemedim bir türlü-ki shounen serileri severim. Dance in the Vampire Bund da aynı şekilde. 3. bölümden sonra bıraktım. Bir veledin çıplak gezip durması sinir bozucu oluyor bir süre sonra -___-'

    Habercilikte de 1 Uğur Dündar 2 ben. ahahah

    YanıtlaSil
  3. Kuroshitju II den yaoi kokusu almaya başladım sankii
    =)))))))

    YanıtlaSil
  4. ne kadar iğrenö yorum yapmıssın yaa izlemediin belli

    YanıtlaSil