25 Ocak 2010

Favori Karakterler

Favori karakterlerim tabii ki buradaki kadar değil. Hepsini ayrı ayrı yazmaya kalkışsam uzuuun bir süremi alır. Aşağıdakiler dışındaki favorilerim için sizi [şuraya] alayım.
Atsushi Otani: Lovely Complex'in ana karakterlerinden. Biraz kalın kafalı biraz odun falan ama LovCom izleyip de bu karakteri sevmeyen yoktur. Bir erkek için biraz kısa falan ama basketbol takımının da kaptanı. Eh doğal olarak da okulun popülerlerinden.
Badou Nails: Nikotin hastası, sigarasız kaldığında gözü dönerek bir sadiste dönüşen insan. Ama normalde tam aksi olan, biraz korkak bir karakter. Kendisi Dogs mangasından.
Beatrice: Psikopat kadın karakterler listesi oluşturulsa herhalde ilk 3'e girer. Öyle güzel bir hanımefendi olduğuna bakmayın, ciddi derecede iğrenç öldürme yöntemlerine sahip birisi. Kendisi Umineko no Naku Koro ni'nin Golden Witch'i.
Claire Stanfield: Başka bir psikopat karakter daha. Öldürmeyi pek seven bir şahıs. Zaten Baccano! izleyenler bilir. Adam tüm seri boyunca kanla kaplı.
Death the Kid: Simetri hastası, pek saygıdeğer Shinigami-sama'nın biricik oğlu. Simetri konusunda o kadar takıntılı ki sırf uyum için iki silah taşıyor. Ama Bu takıntısının aksine saçları hiç de simetrik değil. Soul Eater'ın gözde karakterlerinden.
Dr. Shamal: Çapkın, İtalyan, mafya üyesi. Katekyo Hitman Reborn! serisine göre dünyanın en iyi doktorlarından fakat sadece kadın hastalara bakıyor. Ayrıca çok tehlikeli bir suikastçı. Seride de peşinden koşmadığı kadın yok.
George Koizumi: Paradise Kiss'in lideri denilebilecek karakter. Moda konusunda bir deha. Ayrıca serinin en taş karakteri. Kadınları geçtim, bazı erkekler bile onun peşinde.
Gokudera Hayato: Katekyo Hitman Reborn!'un agresif karakteri. Evet, sinirlenmediği bir bölüm bile yok. Kendisi Vongola Juudaime(10th)'in sağ kolu. Bomba uzmanı. Animede sigara içmese de mangada bildiğin "chain smoker". Dr. Shamal'ın öğrencisi.
Kazuichi 'Pin' Arai: Kimi ni Todoke'de sınıf öğretmeni olarak gördüğümüz karakter. Kendini çok yakışıklı, zeki kısacası süper bulan Pin seride en sevdiğim karakterlerden. Böyle hocam olsun, bir milyar borcum olsun. Ya da olmasın lan, bilemedim.
Kyoya Hibari: Ve yine Katekyo Hitman Reborn!. Başka bir psikopat diyebiliriz Hibari için. En ünlü sözü "Kami korosu" yani "I will bite you to death.". Okulun disiplin kurulu başkanı, kendisi de öğrenci olmasına rağmen diğer öğrencilerin korkulu rüyası.
Lambo: Evet, tekrardan Katekyo Hitman Reborn! diyorum. Seride genellikle 5 yaşında gördüğümüz Lambo aslında gelecekte bildiğin "taş" mertebesine ulaşan karakterlerden. 15 yaşında pek hoş olan ama 25 yaşında herkesi şoka uğratan bir tip. Her yaşını pek sevdiğimiz Lambo küçükken bir sulugöz iken 25 yaşında şimşekleri -evet, bildiğin şimşek- oyuncak gibi oynuyor. Kendisinin 10-year-bazooka'yı daha çok kullanmasını diliyorum.
Lelouch Lamperouge: Code Geass = Lelouch. Japonya'yı İngiltere'nin elinden kurtarmak için her şeyi yapan karakter. Zeki, hatta yaşı için fazla zeki. Satranç ustası. Lelouch için ne yazsam yersiz olacak. İzleyin görün.
Noda Megumi: Gyaboo~ ve Mukyaa! bu karakteri özetleyecek iki kelime. Nodame Cantabile'nin en sevilen karakteri. Hatta en sevdiğim kadın karakter. Pasaklı, çocuksu, yetenekli. Tabii bir de aşık. Ama o bayık tiplerden değil. Fanınım Nodame!
Risa Koizumi: Lovely Complex diyorum yine. Atsushi Ootani'ye aşık ama yukarıda da dediğim gibi Ootani'nin kalın kafası Risa için problem. Tabii bir problemi daha var Risa, Ootani'den 14 cm uzun! Kardeşim olsa severim bu kızı.
Rokudo Mukuro: Yine Katekyo Hitman Reborn! diyeceğim. Ama suç mangakada, kadının karakterlerinin %90'ı taş. Neyse. Bir gözü kırmızı olan Rokudo bir çok şeyi kontrol edebiliyor. Aslında kendisi pek "psişik" bir karakter. Ve psikopat listesinden biri daha. Mafyadan nefret etse de kendisi kısmen Vongola ailesinin bir üyesi.
Ryuu Sanada: Kimi ni Todoke'nin sessiz çocuğu. Böyle tam arkadaş olunacak bir tip. Ve kimse kusura bakmasın Kazehaya'dan da daha iyi. İsim hatırlama konusunda ise çok kötü. "Perfect bro"
Sawako Kuronuma: Kimi ni Todoke'nin ana karakteri. Tek istediği arkadaş edinmek olan biri. Fakat görüntüsünden dolayı herkes kendisini "Sadako" demekte. (The Ring'den bildiğiniz Samara'nın Japon -asıl- versiyonu) Kendisi pek sevimli ve tatlı olan Sawako hakkında mangakanın söylediklerine bir bakalım;"Tüm çizdiğim karakterler çocuğum gibi ama Sawako daha çok torunummuş gibi hissediyorum." Bunu da bu yazının hemen yanına yaptığı, Sawako'ya para uzatarak "Git kendine sakız al" dediği çizimle destekliyor. Hah işte o duyguyu ben bile hissediyorum işte.
Sebastian Michaelis: En karizmatik erkek karakterler listesinin başına geçebilecek bir karakter. Kuroshitsuji'nin uşak karakteri. Ama kendisi aslında bir şeytan. Çatalla bile adam öldürebilir. Hatta onu özetleyen söz şudur; "I am one hell of a butler."
Shunsui Kyouraku: Bleach karakterlerinden olan Shunsui 8. takımın kaptanı. %80 sarhoş olarak gördüğümüz karakter kavga etmeyi pek sevmeyen, rahatına düşkün biri. Ama bu özelliklerinin aksine aslında kendisi serinin en güçlü adamlarından. Ama biz onun, o tembel hallerini seviyoruz.
Spirit: Bir Soul Eater karakteri daha. Kendisi ana karakterlerden Maka'nın babası. Ayrıca Shibusen'in en güçlü "Death Scythe"i. Boşanmış olduğu karısını aslında çok sevse de gece kulüplerinden çıkmayan birisi. Soul Eater'ın komedi kaynaklarından biri.
Tasuku Kurosaki: Dengeki Daisy'nin Daisy'si. Yumuşak kalpli olmasına rağmen sadist davranışlar sergileyen -tamam, bazen gerçekten sadist-, aşık olsa da bunu gizleyen karizmatik ve yakışıklı karakter. Ağzından sigarası düşmeyen ve sürekli online mahjong oynayan Kurosaki aynı zamanda bir bilgisayar uzmanı.
Urahara Kisuke: Bleach izleyip de şu adamı sevmeyen var mıdır? Shunsui gibi pek bir rahatına düşkün olan Urahara, serinin yine en güçlü karakterlerinden. Özellikle şapkasını pek sevdiğim Urahara karizmatik karakterler listemden. Benihime'sinin bankai halini ise tüm fanlar olarak merak etmekteyiz.

10 yorum:

  1. pin gibi hoca çekilmez ya! onu uzaktan izlemesi güzel bence bi daha düşün :D bu arada sanırım katekyo hitman reborn'u izlemeyerek çok şey kaçırıyorum O_O

    YanıtlaSil
  2. Pin'in suyuna gidilse tam kafa bir hoca XD Tabii onu çekebilmek için biraz da onun gibi olmak lazım :D Ayrıca Katekyo Hitman Reborn!'u izlemeni tavsiye ederim. MAL'da puanı 8,25 zaten. Hem gözün gönlün açılır XD

    YanıtlaSil
  3. Kurosaki ne yakışıklı şeysin sen yhaa!!!!
    manganı sırf senin için okuyorum

    YanıtlaSil
  4. Shunsui Kyouraku nun şapka modelinin adını bilen varsa yazabiilirmi lütfen internetten bulabilirsem almayı düşünüyorumda

    YanıtlaSil
  5. "Coolie hat" ya da "Japanese straw hat" diye araman yeterli.

    YanıtlaSil
  6. son karakter vede katekyo hitman reborn dankileri ii özetlemişsin

    YanıtlaSil
  7. HibariXnin iconu acayip Xanxus'a benziyor bi hata olmasın acaba? :D

    YanıtlaSil
  8. Uyarı için teşekkürler, hiç farkında değildim ^^

    Yalnız aşırı benzemişler bu resimde :D Resmin tümünü şimdi gördüm.

    YanıtlaSil
  9. Hibari, Gokudera, Mukuro ve Lambo dörtlüsünü görmek. *-* Kurosaki, Sebastian ve Badou'yu saymıyorum bile. *-* KHR aşkım depreşti. >.> Kendimi çok fazla her şeyi bekleyen bir insan gibi hissetmeye başladım, KHR'yi bekle hem mangasının hem animesinin yeni bölümü çıksın diye, Dgm'yi bekle yeni bölüm çıksın diye, Dengek Daisy'i bekle yeni bölüm çıksın diye. >.> Pff... -_-"

    YanıtlaSil