10 Kasım 2009

Koukou Debut

Normalde çok fazla manga okuyan bir insan değilim. Ama son zamanlarda animeden çok mangalara ağırlık verdim. Bir manga vardı ki beni benden aldı. Koukou Debut.
Ana karakterlerimizden Haruna Nagashima sonunda liseye başlamıştır. Lisede ise bir hedefi vardır; bir erkek arkadaş bulmak. Ama bu göründüğü gibi kolay değildir. Çünkü Haruna düzgün giyinmekten zerre kadar anlamamaktadır. Erkek arkadaş bulmak için düzgün (!) giyinip, "date spot"larında takılır ama kimse dönüp ona bakmaz bile. Bunun böyle olmayacağını anlayınca, bir giyim/popülerlik koçu bulması gerektiğini düşünür. Ve okulun en karizmatik öğrencisi Yoh Komiyama'dan yardım ister.
Yoh bu fikri çok saçma bulur, yardım etmek istemez, Haruna'yı reddeder. Yoh'un aksine, kız kardeşi Asami bunun eğlenceli olduğunu düşünür. Zaten bir süre sonra Yoh da bu teklifi kabul eder. Ama Haruna'ya bir şart koşar; Haruna'nın Yoh'a aşık olması yasaktır.

Haruna bir sevgili bulabilecek midir yoksa Yoh'a mı aşık olacaktır, bu tabii ki tahmin edilebilir bir şey. Ama hikaye de zaten "hoop, aşık oldular, tamam bitti." değil. Asıl hikaye orada başlıyor -evet, biraz spoiler yediniz.-


Çizimleri shoujo mangaları için gayet ideal. Hatta bir ara kendimi Yoh'a kaptırır gibi oldum. (:D) Animesinin çıkmasını istediğim serilerden biri oldu. Ayrıca, hikaye çok akıcı. Sadece ana karakterler değil, ana karakterler üstünden yan karakterlerin de hikayeleri var. Bir de, manganın, one-shotlık bir devamı var, Enren Debut.

Neden bilmiyorum ama bu seferlik bir sona bağlayamadım yazımı, mazur görün. Shoujo seviyorsanız, Koukou Debut'u okuyun, okutun.

Okumak için -> Koukou Debut

6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Aslında evet, Haruna'nın videosunu izleyip ona yardım etmeye karar verdiği andan itibaren etkilenmeye başlıyor. Aslında daha çok dikkatini çekiyor. ^^

    YanıtlaSil
  3. benim bir arkadaş 13. bölüme kadar gelmiş.haruna yoh'a itiraf etmiş ve sanırım çıkıyolarmış.arkadaşıma bundan sonra sıkıcı gelmye başlamış.sence bu doğru mu.ben de başlamayı düşünüyorum.doğruysa başlamıyayım.

    YanıtlaSil
  4. Bence sıkıcı değil. Ondan sonra zaten bir sürü olay olmaya başlıyor.

    YanıtlaSil
  5. Yoh'un kız kardeşini hiç sevemedim. Bi havalılık, bi bencillik,bi erkek kardeş kompleksi var gibi. Ama Haruna'yla Yoh'un birleşmesindeki tıkaçlardan biri olan sarışın pişmiş kelleyi (adını hatırlamıyorum) aradan çekmişti. Kız kardeşe saygı sonsuz, sevgi yoktur. Onun dışında herkez canımdan parçadır. Koukou Debut süperdir, cidden okutmalık bi mangadır.

    YanıtlaSil
  6. Yorum yazıyorsanız adam gibi yazın. 13. bölümden sonra çıkıyorlarmış öğrendik iyi mi oldu şimdi. Hayret bişey ne saçmasapan insanlar var ya.

    YanıtlaSil