10 Kasım 2009

Cebimdeki Şarkılar

Artık evden çok dışarda vakit geçirir oldum. Haliyle günlük müzik ihtiyacımı otobüsteyken, yolda yürürken mp3 çalarla karşılıyorum. "Eee, bana ne?" dediniz değil mi? Durun, sadece konuyu bağlamaya çalışıyorum. Sadece "cebimdeki şarkılar"dan bahsetmek istedim.



Arctic Monkeys - Mardy Bum, When The Sun Goes Down: Bir Arctic Monkeys hayranı olduğumdan, olmazlarsa olmazlardan zaten. Mardy Bum tam evden çıkarken beni yavaş yavaş uyandırmak için listemde. "Well now then Mardy Bum, oh I'm in trouble again, aren't I? I thought as much" ise şarkının en sevdiğim kısmıdır. When the Sun Goes Down ise tam ayıkamayan bünyemi kendine getirmek için.


The Last Shadow Puppets - My Mistakes Were Made For You, Black Plant, Standing Next to Me: En sevdiğim 3 TLSP şarkısı. Yine olmazsa olmazlarımdan. Tüm liste değişir, ama bu şarkılar değişmez. Otobüste dinlemek için idealler.


Tenacious D - Tribute: Jack Black'in sesini seviyorum ben. Tenacious D ise güzel bir grup inkar etmeyin. Bu şarkı da Tribute olsa da "dünyanın en iyi şarkısı".


Dredg - Pariah: Nakarat kısmına bayıldığım bir şarkı. Öyle böyle değil hem de. Ayrıca bu grubu zamanında bana tavsiye eden kişiye selam ederim. -Ecem, slm, nbr?-


Boa - Duvet: Anime izleyenler bilir, Serial Experiments Lain'in açılış müziğidir. Ve çok leziz bir şarkıdır. Grubun solistinin sesi ise mükemmeldir. Hani böyle alıp başka diyarlara götürür ya, öyle bir şarkıdır bu.


Kaiser Chiefs - Ruby: Listemdeki en eğlenceli şarkılardan biri. Dinlerken ritim tutmamak için kendimi en kastığım şarkılardan. Sonuçta kimse yolda sallanarak yürüyen birini görmek istemez.


Franz Ferdinand - The Dark of the Matinée: Bu da diğer eğlenceli şarkılardan. Bunun için ne yazayım başka bilemedim bir an için. Öyle işte.


The Kooks - Ooh La: Daha önce denemediyseniz tavsiye ederim, kalabalıkta yürürken dinleyin. İnsana bir enerji veriyor, klip tadında bir 3 dakika yaşıyorsunuz. Öyle tatlı bir şarkı.



Melodili günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder