03 Ekim 2009

Kuroshitsuji

Bu aralar kendimi eve kapattım ve sürekli anime izliyorum. Sanırım bir ay içinde 10dan fazla anime tükettim. Bu animeler arasında çok severek izlediklerimden birisi ise Kuroshitsuji oldu.


Victorian döneminde İngiltere'nin soylu ailelerinden Phantomhiveların malikanesi bir yangınla kül olur. Phantomhive ailesinden herkesin öldüğü düşünülmektedir fakat aradan geçen 2 yıldan sonra ailenin tek çocuğu Ciel Phantomhive uşağı Sebastian Michaelis ile birlikte birden ortaya çıkar ve Phantomhive'ın tüm mal varlığına sahip olur. Buraya kadar belki çok sıradan görünebilir. Fakat bilinmesi gereken bir şey vardır ki, aslında Sebastian sıradan bir uşaktan daha fazlasıdır. Çünkü O, Ciel'in geri dönebilmek için ruhunu satıp anlaşma yaptığı bir şeytandır. Ciel'in ise geri dönmekteki tek amacı, ailesinin ölümüne sebep olanlardan intikam almaktır. Aynı zamanda Ciel'in bir ünvanı daha vardır; Oueen's guard dog.
Şu ana kadar izlemiş olduğum birçok animeden farklıydı Kuroshitsuji. Bu animede ne bir aşk hikayesi, ne de canavarları yok etme izledim. Bu açıdan benim için değişiklik oldu. Karakterler ise çok iyiydi. Hatta birçok karakterin aslında ne olduğu, geçmişi sonlara kadar saklandı. Bu daha da merakla izlememe sebep oldu. Çizimler ise 10 üzerinden 10. Açılış müziği ise en çok hoşuma giden şeylerden biriydi.
Yine karakterlere dönersek, her biri ayrı eğlenceli ve bir o kadar da iyiydi. Ciel başlarda şımarık, sinir bozan bir çocuk olarak görülse de, aslında yaşına göre gereğinden fazla olgun bir karakter. Sebastian ise şu ana kadar izlediğim en karizmatik karakterlerden birisi. Evdeki diğer hizmetkarlar ise animeye eğlence katan karakterler. Bardroy ve Tanaka en çok güldüğüm tipler oldu. Tabii karakterler bunlarla bitmiyor. Animeler arasında en sevdiğim karakterler arasına giren 3 kişi daha vardı, Undertaker, Lau, ve Ranmao. (Sanırım karakterlerle ilgili yazmaya devam edersem yazı çok uzayacak.
Animenin 2. sezonu 31 Ocak 2010'da başlayacaktı, fakat ileri bir tarihe atıldı. 30 eylülde ise bir ova'sı çıktı. Mangası hala devam etmekte. Zevkle izlenecek bir anime istiyorsanız Kuroshitsuji tam size göre.

9 yorum:

  1. Sebastian la evlenmek istiyorum.Yemek temizlik desen onda 10 parmağında 10 marifet;D he's one hell of a butler!

    YanıtlaSil
  2. Ahaha XD Evlenmeyi geçtim, Sebastian gibi uşağım olsa iş yaptırmam ben ona, otursun karşıma tüm gün onu izleyeyim XD

    Not: Bunlar hayalimin sadece masum olan kısmı. XD

    YanıtlaSil
  3. Selam blog çok hoşuma gitti. Çok nadir insanların seyrettiği animelerden birin favorilerine katmışsın. Açıkçası saiunkoku monogatariyi benden başka izleyen yok diye şüphelenmeye başlamıştım. Natsume Yuujinchou da favorilerim arasında nedense o animeyi izlerken insan bi böle kendini çok huzulu hissediyor yada bana öle geldi bilmiyorum. Mangasını da okuyormusun? İlerki chapterlar çok güzel translate edilmesine rağmen kimse yayınlamadı hala. Neyse sana bol animeli günler dilerim. Otaku olmamaya dikkat et ama. Sonra NHK ni Youkoso daki eleman gibi olmayalım :=)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim :)
    Natsume Yuujinchou'nun mangasına başlamak uzun süredir aklımda var fakat bir süredir dersler beni engelliyor. Fakat bildiğim bir şey var ki, ilk fırsatta başlayacak olmam. Çünkü Natsume'yi resmen özlüyorum :D
    Otaku olmam zaten :D Yani, o zor iş. 1000 anime bile izlesem geçip kendime otaku da demem. O çok ayrı bir kavram çünkü :)

    YanıtlaSil
  5. Selamlar :) Kuroshitsuji benim de çok sevdiğim animelerden. Çok başarılı, sevmemek ne mümkün :) Yalnız Kuroshitsuji the Musical'ın altyazısını bulamıyorum hiç bir yerde. Çeviri listenize alırsanız çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  6. Şimdi bu yaptığına tavuğun aklına darı sokmak denir :D Bir fikrim yok açıkçası, belki bir gün neden olmasın? :)

    YanıtlaSil
  7. :)) Umarım sıra gelir, sabırsızlanıyroum çünkü izlemek için :)

    YanıtlaSil
  8. İzlemeyi seviyorum ama izleyecek yer bulamıyorum lütfen bana yer söyleyin :'( ühüüü ühüüüü

    YanıtlaSil
  9. Yanlış hatırlamıyorsam Rockin Heaven'da vardı. İndirip izleyebilirsin.

    YanıtlaSil